Ráadásul a
virtuális túra felkerülhet a Google Térképre, így a Google Street View szolgáltatása kibővítéseként az emberek virtuálisan besétálhatnak az utcáról az Ön üzletébe. Illetve ha a keresőbe írják be a cége nevét, akkor is egy kattintás után láthatják az ott készült
panorámafotókat. Ezzel a technikával a leendő ügyfelek játékosan ismerhetik meg vállalkozását, bejárhatják a helyszínt, megnézhetik a választékot, így már az első valódi látogatáskor otthonosan fogják magukat érezni az üzletben. Arról nem is beszélve, hogy értékes idejüket töltik a
virtuális túrával, kattintgatással, nézelődéssel, és közben úgy szeretik meg a helyet, hogy még nem is voltak ott.
A
gömbpanoráma-fotózás bizalmat épít, hiszen aki az üzlete minden sarkát megmutatja az ügyfeleinek, annak nyilvánvalóan nincsen takargatnivalója. Gondoljon csak bele, ha két étterem közül kellene választania, Ön is biztosan arra tenné le a voksát, amelynek a konyhájába is betekintést engednek, megbizonyosodhat róla, hogy ételei tiszta, rendes környezetben készülnek.
Nos, mások is így gondolkodnak, akár szálláshelyet, edzőtermet, éttermet, optikust, masszázsszalont, pubot, vagy élelmiszerüzletet választanak.
Referenciáinkból is jól látható, hogy a felhasználási lehetőségeknek csak képzelete szabhat határt. Ha a konkurenciának már van, akkor ne induljon hátrányból, ha pedig még nincs, akkor
fölözze le elsőként a gömbpanoráma-fotózás előnyeit!