Tegye fel vállalkozását a térképre!

Míg korábban jelentős előnnyel indult annak vállalkozónak a cége, aki felregisztrált a Google Cégem szolgáltatására, addig ma már ez alapelvárás, hiszen a potenciális ügyfelek számára egyértelmű, hogy a keresőóriást hívják segítségül, ha egy bizonyos szolgáltatásra van szükségük. Bizonyára Ön is tapasztalta, hogy a versenytársak közül kiemelkedni nem egyszerű, rengeteg időt és pénzt emészt fel a cég keresőoptimalizálása, ráadásul ha teljes pénz- és erőbedobással dolgozunk, akkor sem biztos, hogy a konkurencia nem köröz le bennünket. Ha úgy érzi, a lehetőségeihez mérten már minden eszközt kiaknázott, akkor engedje meg, hogy az alábbi cikkben figyelmébe ajánljuk a gömbpanoráma-fotózást.

Mi is pontosan a gömbpanoráma?

Ez a különleges technikával készült fotó láttatni engedi a teljes teret, 360 fokban körbe forgatható, sőt a mennyezetet és a padlót is megmutatja. Több ilyen speciális fotó összefűzésére is van lehetőség, ekkor pedig egy teljes virtuális túra áll a látogató rendelkezésére, akinek így olyan élményben lehet része, mintha a helyszínen lenne, hiszen a túrát maga irányíthatja, kiválaszthatja, merre szeretne fordulni, hová menne, mit akar közelebbről is látni.

Ráadásul a virtuális túra felkerülhet a Google Térképre, így a Google Street View szolgáltatása kibővítéseként az emberek virtuálisan besétálhatnak az utcáról az Ön üzletébe. Illetve ha a keresőbe írják be a cége nevét, akkor is egy kattintás után láthatják az ott készült panorámafotókat. Ezzel a technikával a leendő ügyfelek játékosan ismerhetik meg vállalkozását, bejárhatják a helyszínt, megnézhetik a választékot, így már az első valódi látogatáskor otthonosan fogják magukat érezni az üzletben. Arról nem is beszélve, hogy értékes idejüket töltik a virtuális túrával, kattintgatással, nézelődéssel, és közben úgy szeretik meg a helyet, hogy még nem is voltak ott. A gömbpanoráma-fotózás bizalmat épít, hiszen aki az üzlete minden sarkát megmutatja az ügyfeleinek, annak nyilvánvalóan nincsen takargatnivalója. Gondoljon csak bele, ha két étterem közül kellene választania, Ön is biztosan arra tenné le a voksát, amelynek a konyhájába is betekintést engednek, megbizonyosodhat róla, hogy ételei tiszta, rendes környezetben készülnek. Nos, mások is így gondolkodnak, akár szálláshelyet, edzőtermet, éttermet, optikust, masszázsszalont, pubot, vagy élelmiszerüzletet választanak. Referenciáinkból is jól látható, hogy a felhasználási lehetőségeknek csak képzelete szabhat határt. Ha a konkurenciának már van, akkor ne induljon hátrányból, ha pedig még nincs, akkor fölözze le elsőként a gömbpanoráma-fotózás előnyeit!